Wczytuję dane...
Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia

WYSYŁKA W 24H!

Odbiory osobiste, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00

Na terenie Gorzowa, na życzenie, dowozimy towar do Klienta w dniach wtorek , czwartek.

Zamówienie złożone po godzinie 14:00, będą realizowane kolejnego dnia roboczego (poniedziałek - piątek).

Zamówienia złożone do godziny 12:00 w dni robocze, zostaną wysłane w ten sam dzień.

Prosimy pamiętać, że termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy.

Dokładamy wszelkich starań, aby mogli się Państwo cieszyć zakupionym towarem jak najszybciej, dlatego CZAS WYSYŁKI zamówienia jest podany na końcu składania zamówienia.

W przypadku zamówień niestandardowych lub chwilowych braków magazynowych czas realizacji może się wydłużyć. W każdym takim przypadku Klienci informowani są telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Czas realizacji może się również nieznacznie wydłużyć w okresach przedświątecznych. Realizacja oznacza proces od chwili złożenia zamówienia do momentu odebrania przesyłki przez firmę kurierską i dotyczy dni roboczych.

 

Przesyłki doręczane są w dni robocze na terenie Polski (lub innych krajów europejskich) za pośrednictwem:

  • Firmy kurierskiej DPD + paczkomat

  • Firmy kurierskiej InPost + paczkomat

  • na terenie Gorzowa Wielkopolskiego dowozimy towar w dniach wtorek , czwartek 
  • odbiór osobisty

     

Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera wynosi do 48 godzin, od momentu nadania przez nas paczki. Zazwyczaj doręczenie następuje z dnia na dzień.

Aby kurier dostarczył przesyłkę wymagana jest obecność w domu osoby upoważnionej do odbioru paczki.

W przypadku nieobecności adresata, można przesyłkę odebrać osobiście w najbliższym oddziale firmy kurierskiej (w zależności od wybranego dostawcy), bądź zamówić kolejne doręczenie na swój adres. Termin odbioru przesyłki od firmy kurierskiej należy sprawdzać bezpośrednio na stronie przewoźnika.

Brak pozostawionego awizo nie świadczy o braku próby dostarczenia przesyłki.

W przypadku przesyłki pobraniowej, płatność następuje u kuriera przy odbiorze (istnieje możliwość otworzenia i sprawdzenia paczki przed zapłatą).

UWAGA! Przesyłka kurierska pobraniowa obowiązuje tylko na terenie Polski!

Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

W przypadku wykrycia wady technicznej lub uszkodzenia mechanicznego towaru podczas dostawy, uszkodzenia paczki, lub innych wad wynikających z błędu przewoźnika należy otworzyć przy kurierze paczkę i spisać protokół szkody oraz poinformować nas o zaistniałej sytuacji jak najszybciej.